• Przede wszystkim terminowo i rzetelnie.
  • Zawsze dotrzymujemy umówionych terminów, jesteśmy w stałym kontakcie z klientem. Nie obiecujemy rzeczy niemożliwych, ale często udaje nam się takich rzeczy dokonać. Pracę wykonujemy solidnie, by nie trzeba było niczego poprawiać – sprzęt ma pomagać w pracy a nie sprawiać problemy.
  • Gwarantujemy poufność przetwarzanych danych.
  • Dane klienta są jego skarbem, wiemy o tym i dbamy o ich bezpieczeństwo. Pomoc techniczna w dziedzinie informatyki ma dostęp do danych przedsiębiorstwa, ważnym jest by dane te nie wypłynęły z firmy.
  • Podpisujemy z klientami umowy o zachowaniu tajemnicy, zaufanie klienta jest dla nas najważniejszą wartością.
  • Prowadzimy monitoring uruchomionych urządzeń i procesów informatycznych.
  • Wyznajemy zasadę, że lepiej zapobiegać niż leczyć. Cały czas monitorujemy zdalnie działanie systemów komputerowych klienta, by móc zawczasu przewidzieć usterki i wprowadzić udoskonalenia.
  • Pomagamy natychmiast jeśli to możliwe.
  • W wielu sytuacjach jesteśmy w stanie pomóc zdalnie logując się przez bezpieczne kanały komunikacji (VPN) na komputerze klienta. Klient ma wgląd w czynności które wykonujemy.
  • Zapewniamy wizyty kontrolne i działania profilaktyczne.
  • Sprzęt komputerowy pozostawiony sam sobie i pracownikom nie będzie optymalnie pracował. Co pewien czas istnieje potrzeba wykonywania czynności konserwacyjnych – pozwalają one zachować wysoką niezawodność i pełne osiągi sprzętu. W terminach dogodnych dla klienta przeprowadzamy działania mające na celu oczyszczenie układów chłodzenia, ułożenie okablowania, sprawdzenie zużycia kluczowych komponentów i test sprawności funkcjonowania systemów awaryjnych.
  • Stosujemy elastyczne i indywidualne podejście do potrzeb Klienta.
  • Każda firma jest inna, ma inne wymagania i inne potrzeby. Jesteśmy w stanie dopasować się do dowolnych godzin i dni pracy. Jeśli firma pracuje na dwie zmiany naszą pracę możemy wykonać na trzeciej by nie przeszkadzać w prowadzeniu działalności podstawowej. Nie jest dla nas problemem wdrażanie rozwiązań w czasie weekendów.
  • Zapewniamy krótki czas reakcji na zgłoszenia.
  • Wiele spraw jesteśmy w stanie załatwić zdalnie, a w razie potrzeby szybko dojedziemy na miejsce. Obszar na którym świadczymy usługi specjalnie jest ograniczony by odległości nie stanowiły problemu.
  • Optymalizujemy wdrażane rozwiązania IT pod potrzeby Klienta.
  • Mając spojrzenie na cały przekrój rynku IT i wielu innych branż jesteśmy w stanie dobrać rozwiązania które dobrze się sprawdzą, będą trwałe a stosunek ceny do jakości będzie zawsze doskonale wyważony.
  • Każde urządzenie i oprogramowanie dokonfigurujemy tak by niepotrzebne funkcje nie przeszkadzały a najczęściej używane były jak najwydajniejsze.